Szanowni mieszkańcy,
Gmina Dzierzgoń zdecydowała się na realizację programu pilotażowego, mającego na celu bezpłatne udostępnienie podpisów elektronicznych dla każdego chętnego mieszkańca Naszej Gminy.
Podpisy elektroniczne można wykorzystać na wielu płaszczyznach:
Składanie wniosków i prowadzenie korespondencji z urzędami
Składanie wniosków i prowadzenie korespondencji z jednostkami podległymi
Podpisywanie dokumentów pod dofinansowania
Reprezentowanie swoich firm wobec kontrahentów
Zawieranie wszelkich umów cywilno-prawnych na potrzeby własne
Przykładów jest bardzo dużo. Przystępując do programu chcemy zminimalizować konieczność drukowania i samodzielnego przynoszenia lub przesyłania wszelkiej dokumentacji, zamieniając te czynności na elektroniczne, oszczędzając przy tym czas i pieniądze.
JAK ODEBRAĆ SWÓJ BEZPŁATNY E-PODPIS?
Wystarczy zarejestrować się na platformie doPodpisu -> link:
https://dopodpisu.pl/ref/gmina-dzierzgon
Po zarejestrowaniu konta będzie można odebrać swoje e-podpisy i zacząć podpisywać dokumenty w sposób elektroniczny.
Ta propozycja jest dla mieszkańców nieograniczona czasowo, zatem warto jest zarejestrować się niezwłocznie, aby móc korzystać z podpisów elektronicznych zupełnie za darmo!!
Od teraz podpisanie umowy/wniosku/oświadczenia nie będzie już problemem. Zrobimy to bez konieczności wychodzenia z domu, wykorzystując w tym celu dowolne urządzenie (smartfon, tablet, komputer) podłączone do Internetu.
Z doPodpisu.pl nie tylko ułatwimy sobie życie, ale również wesprzemy środowisko – bowiem dzięki podpisom elektronicznym ograniczymy zużycie papieru, a takich proekologicznych działań nigdy za wiele.