Błyskawiczny e-podpis dla każdego mieszkańca naszej gminy
Szanowni mieszkańcy,
Gmina Dzierzgoń zdecydowała się na realizację programu pilotażowego, mającego na celu bezpłatne udostępnienie podpisów elektronicznych dla każdego chętnego mieszkańca Naszej Gminy.
Podpisy elektroniczne można wykorzystać na wielu płaszczyznach:
Składanie wniosków i prowadzenie korespondencji z urzędami
Składanie wniosków i prowadzenie korespondencji z jednostkami podległymi
Podpisywanie dokumentów pod dofinansowania
Reprezentowanie swoich firm wobec kontrahentów
Zawieranie wszelkich umów cywilno-prawnych na potrzeby własne
Przykładów jest bardzo dużo. Przystępując do programu chcemy zminimalizować konieczność drukowania i samodzielnego przynoszenia lub przesyłania wszelkiej dokumentacji, zamieniając te czynności na elektroniczne, oszczędzając przy tym czas i pieniądze.
JAK ODEBRAĆ SWÓJ BEZPŁATNY E-PODPIS?
Wystarczy zarejestrować się na platformie doPodpisu -> link:
https://dopodpisu.pl/ref/gmina-dzierzgon
Po zarejestrowaniu konta będzie można odebrać swoje e-podpisy i zacząć podpisywać dokumenty w sposób elektroniczny.
Ta propozycja jest dla mieszkańców nieograniczona czasowo, zatem warto jest zarejestrować się niezwłocznie, aby móc korzystać z podpisów elektronicznych zupełnie za darmo!!
Od teraz podpisanie umowy/wniosku/oświadczenia nie będzie już problemem. Zrobimy to bez konieczności wychodzenia z domu, wykorzystując w tym celu dowolne urządzenie (smartfon, tablet, komputer) podłączone do Internetu.
Z doPodpisu.pl nie tylko ułatwimy sobie życie, ale również wesprzemy środowisko – bowiem dzięki podpisom elektronicznym ograniczymy zużycie papieru, a takich proekologicznych działań nigdy za wiele.