Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Dzierzgoń –edycja 2021
Projekt został dofinansowany ze środków finansowych Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku, a także w oparciu o Program priorytetowy Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej pod nazwą „Ogólnopolski program finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest.
Projekt „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Dzierzgoń- edycja 2021” powstał w związku z problemem usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu gmina. Okres realizacji zadania trwał od września 2021 r do 10 grudnia 2021 r. Osiągnięto efekt ekologiczny i rzeczowy jako masa unieszkodliwionych odpadów zawierających azbest wynosząca łącznie około 19,670 Mg. W ramach zadania przetransportowano i unieszkodliwiono 1190 m2 płyt eternitowych o wadze 17,870 ton z 8 nieruchomości oraz zdemontowano, unieszkodliwiono i przetransportowano 120 m2 płyt eternitowych o wadze 1,800 ton z 2 nieruchomości.
Koszt kwalifikowany zadania (w PLN netto) 6429 zł.
Kwota oraz forma dofinansowania ze środków WFOŚiGW w Gdańsku (w PLN netto); dotacja 6429 zł.
Sprawozdanie z realizacji zadania zobacz
Oraz odnośnik www.wfosigw.gda.pl
Metryka wpisu:
Data publikacji -
29 grudnia 2021
Ostatnia modyfikacja -
27 stycznia 2022